torsdag 14. januar 2010

Hei alle sammen!

Her kjem mitt første blogg innlegg. Har tatt alt for lang tid før eg fekk somla meg te å laga egen blogg,,men har alltid synes da e kjekkt å følga med på andre sin.
Er for tiden i Stavanger på mitt tredje år som student på førskolelærer på UIS. Tio på UIS har gått ufattelig fort, og eg syns da e ganske rart at eg ska ver ferdig utdanna om et halvt år..! Har enda ikkje lagt konkrete planer for ka eg skal gjer til høsten..so venter i spenning på ka tio vil bringa.
Ser for meg at eg kanskje ikkje komme te å klara å ver sånn super aktiv innpå her,,men berre eg komme litt inn i blogg modus so kan da endra seg.

Dagens gla nyhet må ver at eg har meldt meg inn på sis sportsenter!Siste halvår slår eg te.... men ser fram til noken effektive tima der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar